Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-03-03 14:56:33  zoo-opole zoo-opole

Załączono plik 221306

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste833240
user_idpuste773109
fobject_idpuste221306
resource_idpuste1005
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6812
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-03-03 14:56:33  zoo-opole zoo-opole

Załączono plik 221307

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste833241
user_idpuste773109
fobject_idpuste221307
resource_idpuste1005
modelpustePubliccontract
foreign_idpuste6812
_attachmentpuste1
_activepuste1
2017-03-03 14:56:33  zoo-opole zoo-opole

Utworzono zamówienie publiczne 6812 o nazwie 'ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE pn.: „Świadczenie usług sprawowania nadzorów inwestorskich w branżach: sanitarnej, elektrycznej i ogrodniczej dla Ogrodu Zoologicznego w Opolu w ramach projektu„Przebudowa i rozbudowa istniejącej szklarni w celu ochrony ex situ gatunków zagrożonych wraz z zagospodarowaniem terenu”.'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste6812
namepusteZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY NA ZADANIE pn.: „Świadczenie usług sprawowania nadzorów inwestorskich w branżach: sanitarnej, elektrycznej i ogrodniczej dla Ogrodu Zoologicznego w Opolu w ramach projektu„Przebudowa i rozbudowa istniejącej szklarni w celu ochrony ex situ gatunków zagrożonych wraz z zagospodarowaniem terenu”.
contracttype_idpuste1
contractmode_idpuste7
deadlinepuste2017-03-09
publishfrompuste2017-03-03
publishtopuste2018-12-31
txtpuste

 

 

Tytuł projektu

Przebudowa i rozbudowa istniejącej szklarni w celu ochrony ex situ gatunków zagrożonych wraz
z zagospodarowaniem terenu

Numer umowy
o dofinansowanie

                                        RPOP.05.01.00-16-0013/15-00 z dnia 16.12.2015 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej 30 000 EURO nieobjęte przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz.2164, z póź. zm.).

 

 

                                             

                                          Opole, 02.03.2017 r.

 

                                          ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

 

W związku z realizacją Projektu pn.: „Przebudowa i rozbudowa istniejącej szklarni w celu ochrony
ex situ gatunków zagrożonych wraz z zagospodarowaniem terenu
’, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, Miasto Opole reprezentowane przez Ogród Zoologiczny w Opolu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: Świadczenie usług sprawowania nadzorów inwestorskich w branżach: sanitarnej, elektrycznej i ogrodniczej dla Ogrodu Zoologicznego w Opolu w ramach projektu„Przebudowa i rozbudowa istniejącej szklarni w celu ochrony ex situ gatunków zagrożonych wraz z zagospodarowaniem terenu”.

I.                     NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO:

 

Miasto Opole, z siedzibą w Opolu,Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, NIP: 7543009977,

reprezentowane przez Lesława Sobieraja, Dyrektora Ogrodu Zoologicznego w Opolu.

Strona internetowa: http://bip.um.opole.pl,http://www.zoo.opole.pl

                                

          II.  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

1.Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w branżach: sanitarnej, elektrycznej i ogrodniczej podczas realizacji inwestycji na terenie Ogrodu Zoologicznego w Opolu dotyczącej przebudowy i rozbudowy istniejącej szklarni w ramach Projektu pn.„Przebudowa
i rozbudowa istniejącej szklarni w celu ochrony ex situ gatunków zagrożonych wraz
z zagospodarowaniem terenu”- zadanie inwestycyjne: Przebudowa i rozbudowa ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej szklarni na budynek wystawowy ogrodu zoologicznego wraz
z zagospodarowaniem terenu, wewnętrzną i zewnętrzną instalacją gazową oraz z naziemnymi zbiornikami gazu płynnego.

2.Wymagana jestobecność inspektora nadzoru danej branży, co najmniej 2 razy w tygodniu w okresie bezpośredniego nadzoru wykonywanych prac budowlanych danej branży oraz max 1 raz w tygodniu po zakończeniu robót budowlanych danej branży, po wcześniejszym ustaleniu terminów
z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego.

3. Przedmiot Umowy będzie realizowany przez Wykonawcę / Wykonawców w okresie:

- od dnia 15.03.2017 r  do 31.12.2017 r., w przypadku branży elektrycznej,

- od dnia 01.04.2017 r  do 31.12.2017 r., w przypadku branży sanitarnej, 

- od dnia 01.05.2017 r  do 31.12.2017 r., w przypadku branży ogrodniczej.

 

ZAMAWIAJĄCYdopuszcza możliwość składania ofert częściowych na sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w wymienionych branżach.

 

III.             KRYTERIUM WYBORU OFERTY: najniższa cena.

 

IV.              WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy:

1.    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

 

a.       W PRZYPADKU BRANŻY SANITARNEJobejmującej nst. instalacje:
 - instalacja wod.-kan.,
 - instalacja ogrzewania,
 - instalacja gazowa,
 - instalacja kotłowni,
 - instalacja klimatyzacji i wentylacji,

Oferent  musi udokumentowaćposiadanie wymaganych uprawnieńbudowlanych w zakresie kierowania robotami w w/w  branży.

b.      W PRZYPADKU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ:

Oferent  musi udokumentowaćposiadanie wymaganych uprawnieńbudowlanych w zakresie kierowania robotami w w/w  branży.

c.        W PRZYPADKU BRANŻY OGRODNICZEJ:

Oferent wbranży ogrodniczejmusi udokumentowaćposiadaniewykształcenia oraz uprawnień,
o których mowa w art. 37 b, ust.1 ustawy z dnia 23.07.2003 r., o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1446 ze zm.) do kierowania pracami, w w/w zakresie, na terenie  zabytkowych obiektów parkowych. Na dowód spełnienia ww. wymagań Oferent przedłoży kserokopie dokumentu poświadczającego posiadane wykształcenie oraz w formie Oświadczenia, wskazanie robót uprawniających do kierowania ww. pracami.

2.    Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.

3.    W okresie prowadzonej działalności wykonali, należycie co najmniej 1 zamówienie  
o podobnym zakresie.

4.    Dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobą/osobami zdolną do wykonania zamówienia.

5.    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania.

 

 W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielane (podlegają wykluczeniu) podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające                      w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c)pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

W celu wykazania spełnienia warunków wskazanych powyżej, w pkt. IV., Oferent zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do Oferty):

 

  1. aktualny odpisz właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w danej branży.

 

W przypadku branży ogrodniczej należy przedłożyćwykaz robót uprawniających do kierowania pracami na terenie zabytkowych obiektów parkowych
– wykaz robót w  Oświadczeniu Oferenta.

 

  • Opis sposobu oceny spełniania warunków.

 

Zamawiający uzna, że Wykonawca który złożył ofertę wraz z oświadczeniami według wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia oraz wymagane załączniki do oferty, spełnia określone warunki udziału  w postępowaniu.

 

Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków, skutkuje nie spełnianiem warunku udziału w postępowaniu.

 

V.                 MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:


Oferty należy dostarczyć do godz. 10:00,  dnia  09.03.2017 r. na adres:

Ogród Zoologiczny w  Opolu, ul. Spacerowa 10, 45-094 Opole

lub złożyć w  sekretariacie – budynek administracji Zoo Opole, ul. Spacerowa 10, 45-094 Opole.

 

TERMIN OTWARCIA OFERT

Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi tego samego dnia o godzinie 10:15 w Ogrodzie Zoologicznym
w  Opolu, ul. Spacerowa 10, 45-094 Opole, w gabinecie z-cy Dyrektora.

 

 

 

 

 

VI.              OFERTA I OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

1.      Wykonawcy składają oferty wyłącznie w formie pisemnej.

2.      Postępowanie w całości będzie prowadzone w języku polskim.

3.      Wykonawca poniesie wszelkie  koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

4.      W ofercie należy podać cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia w PLN, uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia

-Oferent podaje cenę ryczałtową …..zł brutto (po zaokrągleniu do pełnego złotego)
 za nadzór w danej branży (sanitarnej, elektrycznej lub ogrodniczej).

5.       Oferta musi zawierać nazwę i adres wykonawcy. Musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione lub upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną. 

6.      Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, podpisane i trwale ze sobą połączone (zszyte lub zbindowane).

7.      Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. Zgodność z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

8.      Wszelkie skreślenia i korekty w tekście oferty winny być parafowane przez upoważnione osoby.

9.      Oferta ma być złożona w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie ma być zaadresowane na adres: Ogród Zoologiczny w Opolu, ul. Spacerowa 10, 45-094 Opole,z dopiskiem: Oferta na zadanie pn. „Świadczenie usług sprawowania nadzorów inwestorskich w branżach: sanitarnej, elektrycznej i ogrodniczej dla Ogrodu Zoologicznego w Opolu w ramach Projektu pn.„Przebudowa i rozbudowa istniejącej szklarni w celu ochrony ex situ gatunków zagrożonych wraz z zagospodarowaniem terenu”.

10.  Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie uwzględniona przy wyborze.

11.  Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania.

12.  Każdy z Wykonawców składa jedną ofertę.

13.  Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert bądź uzupełnień braków formalnych, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.

14.   Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę (elektronicznie). W terminie 2 dni od zawiadomienia, Wykonawca może nie zgodzić się na dokonanie poprawek - w takim przypadku jego oferta podlega odrzuceniu.

 

KONTAKT  Z ZAMAWIAJACYM:

TEL.: 77  454 28 58,  48 515 100 191.

 

DOKUMENTACJA TECHNICZNA

Dokumentacja techniczna inwestycji  znajduje się do wglądu u Zamawiającego - Ogród Zoologiczny w Opolu, ul. Spacerowa 10, 45 – 094 Opole. Kontakt:  Joanna Malej, tel. 609 133 673.

VII.           OPIS KRYTERIÓW WYBORU OFERTYI SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERT

1.      Przy ocenie ofert będzie obowiązywało jedno kryterium przedmiotowe: najniższa cena-100%.

2.      Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będą zawierały taka samą najniższą cenę w danej branży, wówczas Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą zawierać ceny wyższej od ceny w ofercie pierwotnej.

3.      Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku,
w którym Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe
z innych niezależnych przyczyn.

 VIII.     INFORMACJE DODATKOWE

 

1.      Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa.

2.      W cenie oferty Wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia,
z uwzględnieniem wszystkich podatków obowiązujących na terenie RP, w tym podatku VAT.

3.      Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.

4.      Zamawiający wypłaci Wykonawcy:

1)      do 80% należnego wynagrodzenia w formie częściowych płatności dokonywanych proporcjonalnie do rzeczowego postępu prac wykonawcy robót budowlanych w danej branży, na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołów odbiorów częściowych robót;
2) do 100% należnego Wykonawcy wynagrodzenia po zatwierdzeniu przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.

2)      Zamawiający będzie dokonywał płatności należnego Wykonawcy wynagrodzenia w terminie do 28 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.

5.  Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu Wykonawcom nie przysługują środki
       ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych.
      (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.).

 

IX.     FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY

Informacja o wyniku postepowania upubliczniona zostanie w taki sposób jak zostało upublicznione zaproszenie do złożenia oferty, tj. na stronie: http://bip.um.opole.pl   oraz http://www.zoo.opole.pl

 

       X.      UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

1.        Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia  postępowania bez podania przyczyny.

2.        W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.

 

       XI.   ZAŁĄCZNIK do  Zaproszenia do złożenia oferty:
    - Wzór OFERTY - załącznik nr 1.

user_idpuste773109
resource_idpuste1005
language_idpuste1
deadlinetimepuste
2019-01-04 10:54:22 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2019-01-04 10:54:22 

Pole publishto zmieniło wartość z '2018-12-31' na '2019-01-04'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2018-12-312019-01-04

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..